Live Chat Support og Non-profit organisationer

Non-profit organisationer har sandsynligvis etableret web-tilstedeværelse for at præsentere mål for organisationen, til at give oplysninger om aktuelle og færdige projekter og sikkert tiltrække flere folk til at slutte sig til dig. Disse institutioner kan omfatte uddannelsesmæssige faciliteter (skoler, fakulteter og forskningsinstitutter), ambassader, organisationer støtter virksomheder eller endda regeringsorganer.

Hvis du er en non-profit hjemmeside ejer, skal du også have mål identificeret som du forsøger at opnå gennem web-tilstedeværelse. For eksempel: bloggere, uafhængige journalister eller eksperter i ethvert felt.

I begge tilfælde, når profit ikke er i tvivl, kommer det hele til at nå mål af fælles interesse. Det er her vigtigt at sprede ordet og få mening og støtte så meget mennesker muligt. Din hjemmeside kan kun præsentere dig selv, dine ideer og viden. Det kan også levere indhold fra bestemte felter, tips og råd. Men hvad der mangler? -Den feedback og samarbejde fra besøgende på dit websted?

Så hvorfor ikke bruge dit websted som en touch-point og interaktion med din Co tænkere?

Hvorfor ikke dele dine ideer personlig i realtid, med mennesker over hele verden?

Her er nogle af de måder, du kan bruge live chat support på din hjemmeside:

kommunikere personligt med interesserede mennesker, som besøger din hjemmeside;

få flere meninger og ideer om mulige måder at nå de fælles mål;

dele viden og erfaringer inden for interesse;

yde hjælp, råd og tips til besøgende i det felt, du arbejder i;

introducere dine ideer og planer personligt til hver besøgende;

overvåge trafik på din hjemmeside, herunder hvilke sider er begunstiget og hvor længe folk bo på hver af dem.

Nogle organisationer gennem online operatørerne kan også hjælpe besøgende med at udfylde krævede dokumenter, hjælpe dem med at forstå processen eller endda gøre det i stedet for dem. For eksempel: universiteter kan hjælpe eleverne med at tilmelde dig eller få de nødvendige dokumenter til formål.

Og historien slutter ikke her. Du kan udvikle din egen historie og gøre mest muligt ud af live chat support software på din måde.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *